20120205

Taman Impian Langat di Hulu Langat Batu 14


Asalamualaikum,

Saya nk membuat aduan tentang projek rumah yg terbengkalai iaitu Taman Impian Langat di Hulu Langat Batu 14.

Projek ni consist of pangsapuri kos sederhana berharga rm78900. (dah lama juga jd rumah so pangsapuri kos rendah saya tak ingat harga berapa).

Projek ni dah lama sgt terbengkalai..saya difhmkan sepatutnya thn 2006 dah siap n boleh diduduki tp smpai skrg masih blm nampak tanda2 akan siap.dr thn 2005 saya sign snp beli umah tu tp until now tak siap.

loan gov kena byr tp umah tak siap so kena sewa umah lain.dah tu saya rugi sbb lepas saya beli umah tu br gov buat semakan gaji n saya leh dpt beli umah lbh mahal dr itu.

tp nasi dh jd bubur..so sbb dh buat loan tu saya dh tak leh buat loan gov lg.

dh la malang umah tak siap, kena byr sewa lg.

nk beli umah landed dah tak mampu harga makin mahal.

saya dh tatau kemana nk mengadu.harap pihak tuan dpt beri feed back.terima ksih.


Pembeli Teraniaya

http://wikimapia.org/5122205/Taman-Impian-Langat-Hulu-Langat

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apartment ni sekarang dah naik balik nampaknya..projek sedang berjalan.. cuba cari di facebook..